Standerhejsning og efterfølgende Ordinær Generalforsamling
Alle medlemmer indbydes hermed til Standerhejsning og Ordinær Generalforsamling i Løgstør Roklub fredag d. 12. april kl 16 i klubhuset.
den 27/03-2024

I vinterhalvåret (1. oktober – 31. marts) er roning kun tilladt på Kanalen, når den er isfri.

Vinter roreglement (fra 1. okt. til 1. april) for Coastal båd.

Der skal roes kystnært (max 300 m. fra kysten).

Fra kanaludmunding mod Lendrup (ud for Sanen) roes ”kystnært” (max 300 m. fra hvor du kan bunde).

roning tilladt i Kanalen, når den er isfri.

I vinterhalvåret (1. oktober – 31. marts) skal minimum våddrag,  rojakke eller tørdragt benyttes

Det daglige rofarvand er for kajakker det samme farvand som i sommerhalvåret dog kystnært. Vinterroning foregår kun i havkajakker

I vinterhalvåret (1. oktober – 31. marts) er påklædning våddragt og der må kun roes på Kanalen.

Her er der ikke nogle begrænsinger
så ro i bare til

Åbent i Rospinning

Kom og prøv.
Rospinning og e-Roning kan gennemføres enkeltvis eller i grupper.
Åbent hus onsdag d.27/09-23 Kl17,00-17,30 og Kl19,30-20,00
den 25/09-2023

Tidligere arrangementer

Efteråstur til Lovns Halvøen

Hej kajakroer. Skal du med på vores efterårstur til Louns Halvøen, søndag den 17. september Turen kan varieres fra 10-15 km. afhængig af vejr og hvor langt du ønsker at ro. Husk madpakke og noget at drikke. Vi læsser kajakker ved roklubben kl. 9:00 tilmelding på Facebook eller sms til Flemming 6050 6717. Se også opslag på Facebook og hjemmesiden.

Maritim festival åbent hus i Rokluben

Vi holder åben hus mandag den 11 sep. Fra kl 15. Kig ind og få en snak med os om kajak, robåde, rospinning og vores planer om nye klubfaciliteter.
Den 05/09-2023

Klubaften

Så starter vi igen med klubaften efter
sommerpause
Vi er klar til at ro en tur på fjorden eller kanalen
Flemming og Tommy.
den 03/08-2023

Aarhus Studenter Roklub

Århus studenter roklub låner vores 2ér med styrmand og 4ér med styrmand
i weekenden den 26/8 til 27/8.

den 01/07-2023

Ny instruktør i klubben

Flemming har gennemført uddannelsen som instruktør. Stort tillykke til Flemming og til klubben.
Den 10/6-2023
Standerhejsning og efterfølgende Ordinær Generalforsamling
Alle medlemmer indbydes hermed til Standerhejsning og Ordinær Generalforsamling i Løgstør Roklub fredag d. 14. april kl 16 i klubhuset.
Dagsorden til generalforsamling kan findes her på siden via “Nyt fra bestyrelsen”. Der er 2 ekstra punkter på dagsorden.
Den 21/3-2023
Den 21/3-2023

Bestyrelsen for Løgstør Roklub ønsker alle i og omkring klubben en Glædelig Jul og et Godt Nytår.

Tak for dejlige stunder på og ved vandet og ligeledes i rospinningslokalet.

Tak til instruktører og øvrige frivillige for den gode indsats i fællesskabets tegn.

Bestyrelsen er klar til udfordringerne i 2023

Klar, Parat, RO

Standerstrygning
Lørdag d. 8. oktober kl 11.00, er der standerstrygning.
Kom ned for at hjælpe os med at sige tak for en god sæson.
Efterfølgende er der dejlig varm suppe i klubhuset.
Der mødte 13 medlemmer op til standerstrygning og varm suppe og hygge